fredag, mars 3

Middag

Det är inte bara jag som är grym på att övertala. Vi har länge pratat om att vi ska ut och äta ikväll. Men nu har jag varit superförkyld och sjuk och är fortfarande i behov av rullator för att ta mig mer än hundra meter, så jag var inte så sugen.
-Men om vi inte går ut och äter ikväll, så dröjer det ju jättelänge..
-Jo, men jag är ju sjuk..
-Så sjuk är du inte.
-Jag har ju problem med att andas. Typ.
-Du kanske är lite otränad?
- ...(mordiska tankar)...nej, det är jag inte.
-Okej, så i alla fall, vi går ut och äter?
-...(fortfarande överrumlplad av otränadfrågan)..jaja..okej.

Damn.

2 kommentarer:

Chris sa...

vart gick färden? krya på sig, löve.

S sa...

Till ett ganska tråkigt kinaställe vid Stureplan.

Åh, tack. Lördagslove tillbaka.

 
Where The Heck Are You?