lördag, januari 28

Utmaningen

Okej, Oscar. Here we go. Men som den jurist jag är kommer jag även vara min egen försvarsadvokat.

1. Jag har dissat en kille med kommentaren "Ja, och då är ju ändå inte mina bröst lika stora som dina".

Mitt försvar: Han gav sig inte och hans komplimanger var creepy. Fick den effekt jag ville.

2. Jag har blivit askalasfull på festen där jag för första gången skulle träffa mitt ex:s bröder och deras flickvänner och kvällen slutade i sällskap av en hink.

Mitt försvar: Jag var jättenervös för att träffa dem och hade det stressigt i skolan och hade inte ätit någonting på dagen och då är alkohol inte rätt.

3. Jag har kommit för att möta mitt ex utanför ett Café och bland alla svordomar mot SL använt CP och bakom mig kommer en person i rullstol som har en utvecklingsstörning av någon form.

Försvar: Det finns inget. Oförsvarligt och jag inte inte förstå hur det ordet kunde ploppa ur mig i det sammanhanget. Jag bär numera med mig en rulle gaffatejp i väskan.

2 kommentarer:

oscar sa...

Vad är alla förklaringar till för?

Men ganska bra jobbat ändå, framförallt den första.

S sa...

Hm. Tack.

 
Where The Heck Are You?