lördag, december 10

Våga ostbåga

Har suttit på fiket med ett roligt fönster vid Fridhemsplan. Det roliga fönstret vetter in mot Friskis & Svettis gym. Där sitter jag och D och käkar lunch medan en kille kämpar hysteriskt i en maskin. Han antar formen av en ostbåge och jag väntar bara på att vi ska få ringa 112. Sen släpper han taget och fjongas tillbaka ner på sätet. Sen blir han en ostbåge igen. En röd.

Löpbanden är precis innanför fönstret. En snubbe kutar för fullt. Alla andra ser ut som riktiga sölkorvar.

Annars kan det summeras:
50% mysbyxor
20% för små träningsoutfits
15% spännfaktor
10% vattenflaskor och handdukar
5% pensionärer

Vi åt upp och:
-Fan, jag är livrädd för att få de där valkarna på sidan.
-Kanske borde springa idag iaf.
-Jo, jag också. Skiter i att köpa lösgodis tror jag.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?