torsdag, december 8

Muppvalet

Började fint med att seminariet blev inställt för att föreläsaren tappat rösten. Frågan är ju om han inte borde märkt det mer än fem minuter innan det var dax att föreläsa. Den stackars amanuensen fick en hög med suckar när hon förklarade att då får ni detta seminarium i januari istället. Sen följde en oorganiserad gruppindelning, men jag lyckades till slut hitta mina två gruppisar. Det var ingen av de jag fruktat:
a) Killen som säger dööööööh...vaffö...alltså jag fattar, men jag fattar inte...?
b) Barbiebruden som på Europarätten hänförde oss alla med sin insikt om att "Alltså om det inte finns krig, så behöver ju inte FN finnas, det är ju liksom lösningen".
c) En mussel/sovmupp. Som knappt vaknade när amanusensen höjde rösten. "Eh..zzz....snörvel...jo, det är jag."

Så det här ska gå fint.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?