torsdag, december 8

Crash

Sen blev det fika med herrarna på Sturekatten. Har inte varit där innan. Lite dyrt, men det kan det vara värt bara för nöjet att få se M sitta i jordens äldsta stol som gjorde att han precis fick näsan över bordet. D satt i en gammal gungstol, som inte jag vågade mig på. Provsatt, men bestämde mig för en lika låg soffa istället, så jag fick sitta på en kudde ihopknycklad av min kappa. D gungade nöjt på. Blev nästan lite avis, men kunde se framför mig hur jag skulle gunga för mycket och råka slunga omkull någon rik 85-årig tant och bli stämd i en evighetslång process och vara tvungen att fly Sverige.

Efter det snabbfika med C och I och sen tillbaka hem till M. Med varsin påse lösgodis, ett glas vin och sen Crash. Den var sevärd.

Och knackad in lite perspektiv. Hoppas det sitter kvar när jag vaknar om tio timmar.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?