torsdag, november 3

Mörker

Nu är det mörkt som attan. Jäkla vintertid. Skittråkigt. Inte konstigt folk blir ledsna när det är som att bo i en grop oktober till februari. Starkt härdat virke byggs vi av i alla fall.

Lyckades få tag på en Aftonbladet på fiket. Har ni sett löpet? De som våldtog tjejen på min gata var skisserade på en bild inne i tidningen. Kände hur det började brinna i mig bara jag läste om det. D bara lät mig tömma ut lite ilska där på bordet.

-Jag förstår inte hur man kan göra något sånt. Jag förstår inte var de är just nu, vad de jobbar med, vad de säger att de gjorde i helgen om folk frågar? "Jo, vi var ju ute och våldtog en tjej, sen hyrde vi film och käkade tacos." Jag vill veta hur fan de funkar!! Nu.

Och jag skickar en sån fet spottloska till er var ni än befinner er, ni två små ynkliga kräk. För att jag valde att inte gå hem idag, utan istället tog tunnelbanan.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?