fredag, oktober 21

Kreativ minus

Känns som det bara är lunch trots att klockan är över fyra. Måste ställa om min dygnsrytm. Det är inte okej att vara uppe till halv tre som jag var igår. Förstår inte ens varför jag är uppe så sent. Och med tanke på det jag pysslade med efter klockan tolv så:
Drack te.
Kollade på alla partykorten.
Msn:ade.
Läste 10 sidor i microeconomics.
Öppnade fönstret och lyssnade på E4:ans bilar.
Stängde fönstret.
Rökte en cigarett.
Kollade på Drew Carey utan ljud, eftersom jag läste samtidigt.
Lyssnade på Absolution med Muse.
Lyssnade på Absolution med Muse igen.
Läste Nöjesguiden.
Smsade.

Kanske borde jag skaffa en timer till mina lampor, så det blir kolsvart här klockan tolv. Skulle styra upp dygnet på ett enkelt sätt.

2 kommentarer:

oscar sa...

Drew Carey? jaha. Vet inte riktigt vad man ska säga...

S sa...

Nej, jag vet. Det är helt enkelt för jävligt.

 
Where The Heck Are You?