fredag, oktober 21

Kaos på Kungsholmen

Sitter och läser om the marginal product of labor curve och the law of diminishing marginal returns. Jag vill inte. Jag tycker att det är skittråkigt. Trotsåldern.

Lösning på det?

1. Intalar mig själv att jag måste kunna det här. Utbildningsmässigt. Det är viktiga grejer, det här med nek.

Tyvärr funkar det sådär. Så då är det bara att ta steget över till hot:

2. Om du inte läser det här, så kan det sabba din notariepoäng.

När det där inte funkar alls, så är det bara att ta steget vidare till muta:

3. Du ska ju få gå ut imorgon och dricka drinkar på Soap Bar.

Ah, fuck it, här krävs det mutor av en viss dignitet:

4. Du får köpa Replaystövlarna. (Och det får jag fan inte. )

Kommer kännas som en väldigt lång kurs det här..och dyrt kommer det bli.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?