söndag, oktober 9

Fulkväll

Tuggummisegt igår. Det blev rom och cola hos I. Så fantasilöst var allt annat också. I var trött. Jag var trött. D var så trött att han inte ville komma med. M var trött, men vi mötte upp där och tog en drink i alla fall.

Det var en fulkväll.

a) Vi pratade om heartache och det sänkte nivån ett snäpp till.
b) Sen kunde jag inte kontrollera min smstumme. Utan slängde iväg ett sms, som aldrig borde författats och absolut inte skickats.
c) Sen fick vi vänta på tbanan i en kvart till. Och sen en kvart till och ja, get the picture.
d) Sen grym kö. Så när vi är nästa på tur inser vi att klockan är två och att vi nog i alla fall ska skita i det. Så vi drar hem.

Men nu har jag sovit och det är sol ute. Ta en lång promenad imorgon, icqade min far igår. Ska bara koka lite gröt, och äta frukost först.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?