söndag, juni 28

Minns ni det här?

De där två åren.

Jag arbetar min sista dag på tisdag.

5 kommentarer:

emster sa...

läste inte bloggen då för jag var sen bloggis. men du e grym o måste skriva ett inlägg om allt! jag är så himla nyfiken. du har ju kämpat så mkt o det är inpirerande! heja heja!

Ninde sa...

Jisses. Har alltså följt dig från skolbänken, två år där o nu vidare. Du har all anledning att vara stolt över dig själv! Lycka till! :)

eff sa...

Underbart.

Är du advokat nu då eller vad är det för titel? Bär portfölj och säger "your honor, the prosecution is badgering the witness" varför man nu har grävlingar i rättssalar alls.

Johannes sa...

Sjukt att det gått så lång tid. Jag minns när vi fikade, precis innan du skulle dit första gången. Märkligt.

S sa...

emster - Tack!

Ninde - Haha! Japp, det har du. Tack!

eff - Hehe! Jag kommer inte vara på försvararsidan och inte på åklagarsidan och då finns det ju inte så många sidor kvar. :)

Johannes - Två år är en evighet och ett ögonblick. Jag minns det också!

 
Where The Heck Are You?