lördag, februari 21

Undrar om jag fick en röd varningsflagga i deras kundregister nu.

Har precis kommit till jobbet och mitt fullproppade skrivbord när det ringer.
-Hej jag ringer från Telenor.
-Jaha.
-Har du haft några problem med din telefon?
-Va?
-Har du haft problem med din telefon?
-Nej.
-Har allt fungerat som det ska?
-Ja. Borde det inte ha gjort det?
-Jo, jag ringer egentligen bara för att fråga om du är intresserad av ett erbjudande vi har.
-Du, jag sitter på jobbet och kan inte diskutera mitt telefonabonnemang just nu. Men jag kan gå in på er hemsida och titta sen om det är något särskilt du vill peka på.
-Jaha, nej, men jag kanske kan återkomma senare?
-Om du känner att du måste.

2 kommentarer:

emster sa...

Han la iaf på... En som ringde mig från Comviq vägrade ta ett nej. Värsta sajkot!

S sa...

Haha! Värsta sajkot det här också!

 
Where The Heck Are You?