tisdag, februari 10

Jag håller på att lära mig förebyggande damage control.

Har i flera veckor vetat att det är dags. Men förra gången var så hemsk. En traumatisk upplevelse på alla sätt. Mest för att jag inte slog handen i bordet och förklarade att jag inte tänkte betala för att hon förstört mitt hår. Istället betalade jag och gick hem och grinade. Precis så jag skulle rekommendera någon annan att hantera en liknande situation.
-Tänk om jag hamnar hos en crazy person igen.
-Så du ska aldrig mer klippa dig?
-Kanske inte.
-Gå till något ställe där du vet att de är bra.
-Crazy persons finns överallt. Så det så.
-Gå till Björn Axén. De har ju i alla fall någon form av rykte att tänka på.
-....
Det fanns en tid redan klockan 09.00 imorgon för både klipp och färg på Björn Axén. Inget bra tecken. Säkert en crazy person som bara har lediga tider. Passade på att dubbelkolla två gånger att det i alla fall inte var en trainee.

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Jag håller mina tummar... :)

S sa...

Felicitas - Men du, har inte du datorförbud? Du ska vila, äta glass och sova. ;)

 
Where The Heck Are You?