lördag, februari 28

Here we go again.

Och då är det dags igen för det där jag hatar. Att byta skrivbord. Till mitt fjärde och sista skrivbord. Hade köpt tårtor till eftermiddagsfikat och fick den obligatoriska vinflaskan och så fina ord att jag blev obekväm och ville titta ner i golvet. Om mitt jobb, om mig och om hur jag är. När jag packade kom person efter person förbi för att säga hejdå och lycka till. Och vissa som jag aldrig trodde jag skulle kunna hantera, som jag upplevde som iskalla för tio månader sedan kom förbi och kramade mig och vi kommer sakna dig så mycket. Så jag när jag gick från jobbet ville jag bara vara ensam för att hitta balansen. Jag är så dålig på goodbyes. Sämst.

6 kommentarer:

emster sa...

Vad duktig du är!!! Vad blir det nu då?

Johannes sa...

Jag är helt övertygad om att de inte överdrev någonstans.

S sa...

emster - Det blir ett skrivbord till. Sen orkar jag inte fundera över just nu. :)

J - You know me. Jag är en liten mupp. Kram.

Felicitas sa...

Håller med Johannes. Jag tror inte att du fick ett enda ord som du inte förtjänade.

S sa...

Felicitas - Du är min favorit Teletubbie! Alltid supergullig!

Felicitas sa...

Fast idag fick du lite skäll bannemej! ;)

 
Where The Heck Are You?