onsdag, februari 11

Det måste väl betyda att det är bättre nu.

Min frisör var en stilsäker snubbe i sina bästa år som fixade till en supersnygg färg och en klippning som inte ens jag kan klaga på. Och jag älskar alla frisörsalonger där man får cappucino. Efter att färgen är klar är det dags för klippning och det är då han frågar det obligatoriska vad jobbar du med.
-Mycket stress?
-Ja.
-Det syns.
-...
-Du har små hår som är på väg att växa tillbaka nu.
-Herregud*

* Ja, jag lät som en frikyrklig tant, men jag skyller på att jag blev chockad på riktigt.

6 kommentarer:

Felicitas sa...

Babe.. Lugna ner dig några kilo nu då..!

emster sa...

Så sött - en liten tant S!
;-)

Ninde sa...

Ja jisses, det är nästan hemskt vad frisörer kan se. "Min" klipptjej såg skillnad när jag bröt med exet. Och stressnivån sjönk... Eller när man varit sjuk, käkat medicin osv. Allt påverkar hårkvaliten..

Fast capuccino är stil..:)

Chriss sa...

Goding, vi behöver ta en sjukt lång fika i helgen. Det är vi värda!

Peppe sa...

Jag får en släng av paranoia, kanske man ändå regelbundet borde byta frisör.

S sa...

Felicitas - Jag försöker lugna ner mig.

emster - Jag tror jag kommer bli en skitläskig tant när den dagen kommer.

ninde - Capuccinon gör att jag kommer gå tillbaka dit. Han var jäkligt duktig också.

Chriss - Min helg är väldigt opera, middag och jobb. Men nästa vecka!

Peppe - Haha! Sant. Min förra var föööör nyfiken om vad jag gjort sen sist, vilka planer för framtiden som fanns etc. Kändes som att bli klippt av sin mamma.

 
Where The Heck Are You?