lördag, januari 3

Så många nyårslöften...

...och så lite plats.

8 kommentarer:

emster sa...

Kom till Sats ist. Vi har jättejättejättekul där. Verkligen. Lovar. På hedersord...

S sa...

Haha! Vi gick bara förbi. Jag har aldrig haft ett gymkort. Men har funderat på Sats. Är det inte roligt där? Det måste vara jätteroligt annars vill jag inte vara med!

C sa...

Äh men fy. Jag har haft gymkort länge men utnyttjat det väldigt få gånger. Såna där vyer gör mig ännu mindre sugen att gå dit...

S sa...

Det såg helt galet ut! De som ville in kunde knappt öppna dörren. Jag hade fått panik!

Johannes sa...

Hysteriskt kul bild :)

S sa...

Väldigt nyårslöfteångestcharmigt.

emster sa...

Det ÄR superkul. Sats rockar!

S sa...

Får man springa på löpbandet hur länge man vill?

 
Where The Heck Are You?