tisdag, november 18

Nödlösning.

Jag funderar på att anställa ett eniro-troll som assistent.

6 kommentarer:

emster sa...

Tycker att de är läskiga.

puman sa...

Fantastisk idé. Jag tycker de är kul!!!

S sa...

emster - Är de inte skitbra assistenter? Behöver någon som gör mitt jobb. Sen är de ju ganska små och tar inte så stor plats. Det är också bra.

puman - De ska inte vara söta eller roliga utan effektiva. ;D

Miss Baglady sa...

Låter som en klok idé:)

emster sa...

Jag har två traineer på jobbet istället för Enirotroll. Men jag är tyrann och granskar A L L T de gör! Så ingen större effektivitet egentligen... :-)

S sa...

Miss Baglady -Tror jag är nära en lösning på pappersberget.

emster - Haha! Jag måste också granska allt innan jag vågar svara på en ganska enkel fråga. Vill vara helt säker. Alltid. Det är inte heller effektivt. Men kanske kan jag få låna en av dina praktikanter? Tycker egentligen att enirotrollen är lite läskiga..

 
Where The Heck Are You?