måndag, september 8

Dior har fått hedersplatsen på elefantkudden.

Ingen flexledighet för mig. Men på förmiddagen får jag ett sms från Jk att väskan finns kvar. Världens bästa pojkvän har varit och lagt undan den. Blir hämtad efter jobbet och vi åker för att titta på den. Låset är trasigt och måste bytas. Jag snabbletar efter märkning i väskan, men ser den inte. Köper den i alla fall. Och när jag kommer hem och håller den under lampan ser jag. Slitna små bokstäver. Christian Dior. Made in France.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mr. Bauknecht likes it. He likes it ALOT...

Chriss sa...

J är en bra man, det har jag ju sagt hela tiden! Nu är du värd en fika, när? Puss

Anonym sa...

Wow! Du kommer se fantastisk ut med den på axeln (eller i handen) och Jk på armen (eller i andra handen)!

Ninde sa...

Wow, classy stuff! (Både mannen och väskan..:)

S sa...

Mr Bauknecht - Jag som trodde du flyttat till tyskland och inte hade sett väskan?

chriss - Haha, baby. Jag är värd en fika på söndag. Lova mig. Nu!

ine - Darling, den är din att låna anytime!

S sa...

ninde - Sant. Den ena mer än den andra. ;)

 
Where The Heck Are You?