söndag, augusti 10

I väntan på den riktiga apelsinodlingen.

5 kommentarer:

Charlie sa...

Men åh darling! Jag ska med! Så har vi varsin planta sen när Sverige går under och vi satsar på att må bra i stället för att jobba ihjäl oss ;)

Ninde sa...

Åh läckert! Blir med jämna mellanrum frestad att köpa en. Men hejdar mig alltid med tanke på min mediokra blomvattnare..

S sa...

char - Absolut och du ska ju fixa marken sen när det är dags att dra sig tilbaka. ;)

ninde - Jag är skitslarvig när det gäller att vattna. Men det här är ju the baby orange, så jag får skärpa mig.

Anonym sa...

Måste faktiskt skryta med att jag har lyckats få en fin planta av en citron- eller apelsinkärna (minns inte och den har inte blommat än eftersom jag envisats med att beskära den varje år). Den får torka helt mellan vattningarna. Sedan när jag vattnar så vattnar jag rejält så den blir genomblöt. Är säkert inte alls så man ska göra men vissa citrusträd verkar trivas med det ;)

S sa...

Oj. Av en kärna. Det är så proffs gör. Vi köpte ett för dyra pengar. Som vi säkert snart dödat. ;)

 
Where The Heck Are You?