lördag, augusti 16

Ett liv utan dig är som ett ljus utan låga.

Dagens uppgift är att köra från Casa del Vasastan till Casa del Päron. Lyckas med felinställd bilstol (tänk närsynt 90-åring med näsan mot bilrutan) ta mig till E4. Vågar inte ställa om stolen när jag kör. Kan höra min bilskolelärares röst säga När du kör såhär är du inte bara en fara för dig själv utan även för andra. Jäkla gubbe. Jag lyckas mangla mig till en plats i bilköerna from hell och tackar personen som öppnade upp en lucka genom att vinka lite diskret typ Babsan. Efter Södertälje justerar jag stolen eftersom mitt ben somnat. Tänker det är bara fyra timmar kvar tills jag inser att det är skitlänge. Greppar pensionärsgreppet om ratten och mår lite illa av ett kärleksbrev som skickats in till Lugna Favoriter istället.

2 kommentarer:

emster sa...

Vilka är de som skriver in till Lugna favoriter? Tänk om man skulle få en låt önskad till sig, man skulle ju bli tvungen att göra slut.

S sa...

Hahaha! Jag vet. Det skulle vara enda möjligheten.

 
Where The Heck Are You?