söndag, april 20

Hysch.

Eftersom jag vuxit upp i en stor familj med stora hundar är jag en sucker för sällskap. Men efter åtta år i Stockholm med den där ljudridån och nu det där jobbet där jag ska vara uppmärksam, förklarande, vänlig, tydlig och hela tiden orka lyssna. Aldrig ointresserad. Då finns det inget mer fantastiskt än en lördag där jag är all by myself. Och slipper prata och lyssna. Och idag när solen lyser genom skitiga fönster önskar jag mig en vecka vid havet. Danska sanddynor och salt i luften.

2 kommentarer:

Ninde sa...

Oh. Vet vad du menar, vilken sorts stora hundar? :)


ps. Slog till på kappa från samma ställe jag med. Efter att ha provat mig igenom ungefär allt överallt..

S sa...

ninde - Newfoundland.

Åh, men nu måste du lägga upp en bild på den!

 
Where The Heck Are You?