söndag, april 27

Hell no.

Vaknar och känner mig som en sjöborre som legat i solen flera dagar. Efter två timmar hasar jag mig ut ur sovrummet och vinglar till tv-soffan. Ytterligare två timmar senare än jag redo för en promenad i till stan. Jag behöver solglasögon. Men det är omöjligt. Det finns en miljard. Minst. En tålig expedit. Hon plockar och visar men när hon säger de där är verkligen jättebra på dig och jag tittar i spegeln på någon som påminner om Dame Edna inser jag att det inte funkar.

2 kommentarer:

eff sa...

Du passar väl i ett par pilotglajjor?

Alla enorma rutor med stora loggor på skalmarna känns så himla ängsliga.

S sa...

Det tycker jag också. Men mina smakråd tyckte inte att jag skulle köpa såna. Däremot har jag ingen stooooor logga på mina. Var en väldigt jobbig kund. "Nej, jag sa: inget blingbling och glitter, inget som skriker östermalmstant".

 
Where The Heck Are You?