fredag, mars 21

When it comes to you.

Igår var en av de bra kvällarna. Först åt vi på Dront. Dront mitt absoluta favoritdjur. Ni har väl sett melonsamlandet i Ice Age? Maten på Dront var bra och de hade Stockholms trevligaste servitör. Sen gick vi några hundra meter ner längs Regeringsgatan till Nalen för att se Elin Sigvardsson. Jag är officiellt en tant som tycker att det är skitsegt att stå upp i nästan tre timmar, men konserten var bra. Sen åkte vi hem och jag somnade med fjärrkontrollen i handen åt fel håll i sängen. Den där juridiken tröttar ut mig.

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Haha! Du är ju så söt.. Och jag är också en tant som tycker att det är jobbigt att stå så länge.. Enda undantaget var LW's konsert i november, då kunde jag omöjligt sitta still! ;)
Glad påsk pinglan!

S sa...

Jag tyckte det var som värst när förbandet spelade. Ville sova och sitta. Men när Elin kom blev det bättre. Hänger helt på vad som är på scenen. :)

Glad Påsk, Sötnos!

 
Where The Heck Are You?