tisdag, februari 26

Saker var enklare när man var sju år.

Jag har glömt att berätta för er om Stockholms kanske coolaste sjuåring. Vi ska storhandla till en fest och är på Prisextra. Jag går för att hämta blockljus och då står han där helt försjunken i en sån där tavla där man vrider på två rattar för att skriva. Jag kikar över hans axel när jag går förbi. Han har med en sjuåringshandstil och ett felvänt R skrivit så fint han kan Mamma är en bajskårv. Hans pappa dyker upp och säger men vad är det du har skrivit och kan inte riktigt hålla sig vuxenallvarlig. Och vissa dagar tänker jag på honom när saker blir för allvarliga och tråkiga och folk bara bråkar. Att de beter sig som riktiga bajskårvar.

3 kommentarer:

Johannes sa...

http://youtube.com/watch?v=rGa29kPBbp4

Emtner sa...

Men stumpan. Har du slutat att blogga? Vad skall jag då göra på jobbet?

S sa...

J- Jag har sett videon förut. :)

e - Nej, men jag är lite i arghgshakbfirekfnjkfgnf för tillfället. Men jag lovar att blogga lite så du blir glad.

 
Where The Heck Are You?