fredag, februari 1

Anamnes.

Helhetstillståndet är nog lite bättre, fast det känns sämre. Jag har ont i halsen. Känns som jag försäker svälja en hel kaktus när jag tar en klunk nyponsoppa. Efter SR Jämtland-gubben somnar jag om och sover i tre timmar. Sen alvedon, hostmedicin och strepsils och värmer en matlåda som jag hittar i frysen innan min febervirriga hjärna inser vad jag håller på med och jag skickar ett nödsms: -Är spaghetti och köttfärssåsen i frysen vegetarisk? Det var den. Hallelujah. Sen hittar jag länken till Perez Hilton hos Ajja, knåpar ihop ännu en kalender - inte till mig den här gången och surfar på Odd Molly innan jag somnar om igen. Mitt liv som koala.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Saknar = (

S sa...

Tänkte på dig i veckan, baby. Varför ses vi aldrig?

Me miss.

 
Where The Heck Are You?