tisdag, januari 15

Förstår ni nu vad jag menar med morgonfrilla?

10 kommentarer:

Felicitas sa...

Du är ju bara SÅ söt!!

Anonym sa...

jag måste tyvärr göra dig besviken.

det där är I N G E N T I N G!!!!

jag lovar att blogga en morronfrilla!

S sa...

felicitas - Haha, du är inte helt ärlig nu väl? Det där är inte fint alls. :)

punaniii - Ingenting? Haha! Väntar med spänning.

eff sa...

Har du nåt guck i håret på dagarna, eller blir det alltid sådär?

S sa...

Inget klet. Lite hårspray på morgonen. Men det där är standard. Oavsett hårspray i eller inte. :)

Anonym sa...

Oooo.. Nacken är lurig. Man KAN, om man har bråttom och är morgontrött, råka springa ut så.. Det är inte så bra.

S sa...

Ylwa - Det är en tidsfråga innan jag försover mig och kommer rusande med fraggelnacke till förhandlingen. Iiiiih.

eff sa...

Hm, jag vill titta på ditt hår i mikroskop. Om det liksom är kardborreaktigt på nåt vänster.

Peppe sa...

du är faktiskt vansinnigt söt.

S sa...

eff - låter rimligt. hela jag är kardborre.

peppe - Haha, du är söt.

 
Where The Heck Are You?