måndag, december 31

The man.

Nu har jag sett Arn.

Gissa vad jag tyckte.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gäsp?

Anonym sa...

poo, som vanligt när svenska filmer ska framställa nåt från historiken... (Fast jag gillade snapphanar...)

S sa...

linnea - Den var tidsfördriv. Stundtals vacker. Och nej, inte alls så dålig man kan tro.

punaniii - Jag hade nog låga förväntningar efter att ha läst recensionerna, så jag blev positivt överraskad. Sen föll jag lite för scenerna med hästarna.

Björnen sa...

Äh! Jag hann ju inte gissa när du svarade så snabbt!

Får väl gissa svaret på något annat istället: Brun med en stor tofs på.

Har jag rätt?

S sa...

björnen - Hahahahaha!

Va? Eller jag menar rätt! Eller...?

Brun med stor tofs på? :)

Björnen sa...

Jaaa? Det måste ju vara rätt svar på någon fråga... ;)

Johannes sa...

Man kunde ha klippt ner första timmen till 5min så hade det varit en bra film.

 
Where The Heck Are You?