tisdag, december 4

Anden i lampan.

Jag har fått en utmaning på den person jag är mest avis på just nu - söta Ajja som är frallamamma to be (och som kommer bli jordens bästa frallamamma såklart!). Så här gör ni: Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem, kort eller långt. Tagga sju bloggare som ska göra detsamma.

Min lista utan inbördes ordning:

1. Den där om livsairbags till alla mina darlings.

2. Och en särskild önskning om lillebror M i Afghanistan. Be safe.

3. Att jag ska lägga mer tid på nu och inte leva så mycket i framtiden redan.

4. Att ska ta tillvara möjligheten jag har nu att bli bästis med lagboken och inte låta prestationsmonstret hindra mig.

4. Att jag hokuspokus ska bli morgonpigg!

5. 25 000 kr i 25 år. För att det vore en grymt skön fallskärm.

6. Att karateklubben jag hittat är fantastisk och att jag kan börja träna igen.

7. De där supervarma skorna med ludd från....håll i hatten...Tretorn.

Jag utmanar; Felicitas, KaffeBjörnen (för att det tog så sjuuukt lång tid innan du svarade på förra) och den alltid lika peppiga ninde.

4 kommentarer:

Anonym sa...

men jaaaaaaaaaaaaaaaag då!?! ;)

Felicitas sa...

Taget! :)

Ninde sa...

Taget. Med lite fördröjning pga mycket just nu bara :)

Björnen sa...

Herregud! En till?! Jag gjorde ju precis klart den förra. Jag behöver semester från utmaningar snart...

Antar att det är ok att det dröjer lite? ;)

 
Where The Heck Are You?