onsdag, november 21

Det där om mitt favoritgodis.



5 kommentarer:

C sa...

Ok, det där var det gulligaste jag sett på länge. Det bästa som finns är när folk verkligen visar att de känner en så väl.

Chriss sa...

mys! idag har jag och boysen vart i hooden och shoppat. jag köpte typ sveriges största täckte 220x 220 cm haha.. erkänn att du kan se det framför dig, jag under världens största täcke som en smurf. sovsmurfen ;)

Anonym sa...

Men så gulligt! Det är kärlek :)

ajja sa...

aaaw.. En present med puss i! Fint.
Jobba inte ihjäl dig champ, hitta luft någonstans med.

S sa...

äpplet - mindre gulligt var när jag kastade mig över godiset som en uthungrad hök. :)

chriss - men jag då? snart ska du och jag shoppa. Så underbart med det där täcket!! I looove stora täcken. Och du är jordens sötaste smurf.

ylwa - det var gulligt!

ajja - haha, japp. Jag försöker med det där med luften. Imorgon kväll ska jag andas lite! Puss på dig!

 
Where The Heck Are You?