torsdag, oktober 4

Lösningen!

Vad tror ni om den här?

11 kommentarer:

ajja sa...

Undrar om man kan lösa allt med en rosa diskokula, det hade varit underbart!

Ninde sa...

Far out! Den var spejsig :)

Anonym sa...

Åh hjälp! Jag skulle inte våga somna med den brevid mig! Haha ;)

Jenny sa...

Köp!

Verbal Kint sa...

Yes! Köp!
Var hittade du den?

Johannes sa...

Självmord?

Felicitas sa...

Hjälp!!! Jag måste ha en snäll väckning, annars hotas dagen att förstöras...

Björnen sa...

Och den spelar I will survive med små enerverande pip? Nä, tack. Fast den är säkert effektiv. Köp!

Chris sa...

weeee, ja den tror jag på. till något, i alla fall. jomen man måste kunna ha den till något.

S sa...

ajja - Det är ju fan värt ett försök! En discokula i rättegångssalen?

ninde - Haha! Visst är den. ;)

ylwa - Jag vet fler som tänker som du. =)

Jenny - Haha! Ska gå och kolla på den imorgon.

verbal - Haha! På nätet. Teknikmagasinet.

Johannes - Tror du? Du vet ju hur trött jag är på morgonen. Kanske är detta lösningen?

feliitas - Jag också. Men kanske blir man jätteglad av denna?

björnen - Spelar den den? Iiih. Va? Njae..

christina - Hahahaha! Eller inte?

eff sa...

Nej.

 
Where The Heck Are You?