lördag, oktober 13

Idiot-Bill och idiot-Bull.

Har precis lagt upp mina varor på kassabandet. Jag har också sett löpet. Tonårsflickor våldtog pojke. Jävla skittidning. Men mer skit ska det bli. Två gubbar ställer sig bakom mig i kön.
Idiotgubbe 1: Höhö. Ja där ser man..
Idiotgubbe 2: Vadå?
Idiotgubbe 1: Ja, våldtagen av tjejer.
Iditogubbe 2: Ja, jag såg det också. Höhö!
Idiotgubbe 1: Stackare...höhöhö!
Idiotgubbe 2: Ja, något fel måste det ju vara på honom.
Idiotgubbe 1: Ja, våldtagen. Av tjejer. Något fel måste det vara.
Idiotgubbe 2: Ingen man direkt. Höhö!
Jag tror inte mina öron. Men känner hur jag rodnar av ilska. Och jag är en sekund från att vända mig om och fråga idioterna om de inte kan ta sitt bullshit och stoppa det på ett ställe där solen inte skiner, men då ler kassörskan mot mig och säger hej och jag nickar till svar. Jag går hem i kylan och det är så närvarande. Att vi har jävligt lång väg kvar. På grund av bromsklossar. Idiotgubbar.

2 kommentarer:

Verbal Kint sa...

Word, Sandra! Vi har åt h-e för långt kvar!
Ursäkta språket, men blir lite upprörd...

S sa...

Det gör mig bara ledsen ibland. Annars blir jag mest arg.

 
Where The Heck Are You?