onsdag, oktober 31

Det där jag gör på dagarna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

setat ett par tingsrättsförhandlingar nu. och fy för den lede vad tråkiga endel är. senaste var så dryg att jag tänkte joina två av nämdemännens sköna sömn. för sov gjorde de, mest hela tiden! förra gången småsov dommaren, än värre... men tingsnotarien, hon gneta på f-n. duktiga hon, duktiga ni!

Ninde sa...

Mer sånt. Så att jag slipper ångra att jag inte fick tummen ur och bildade mig lite mer..

Fast iofs kommer du kunna välja spännande saker senare ;)

A. sa...

Kul kul. Ser jättespännande ut. Verkligen. Säg bara till om du vill ha hjälp...

S sa...

punaniii - Det märkliga är att jag nästan alltid tycker att det är intressant. Kanske för att jag måste tycka det. Nämnden får ju inte sova. Jag skulle bli tokig. Det är så sjukt illa.

ninde - anything for you. Börjar misstänka att ni säger det där om spännande för att vara snälla mot mig?

a - Det vill jag. Men helst med squashen.

Björnen sa...

Åh! Arbetar du också i det där omtalade "papperslösa samhället"? Det där där man skriver ut fler saker än någonsin tidigare...

 
Where The Heck Are You?