söndag, oktober 21

När jag vaknar ser jag.....en man iklädd fez städa garderoben.

8 kommentarer:

eff sa...

Fezirrific.

Felicitas sa...

Hahahaha!! Det där är ju underbart! =)
Städade han åt dig också? ;)

Chris sa...

haha! underbart. ska genast föra tips vidare.

A. sa...

det här inlägget har jag läst jättemånga gånger nu. Verkar vara något fel på min dator för den uppdaterar inte din blogg. Märkligt och surt.

Förresten, Mix Megapol på morgnarna. Familjens jurist. Kan inte låta bli att tänka på dig då haha...

Anonym sa...

Brukar eff rota i din garderob? ;)

S sa...

eff - Haha, visst tycker du?

Felicitas - Han städade lite konstigt, inte alls så noga. Hm.

christina - Hehe, gör det!

a - Bloggen har varit trasig. Eller är det din dator. Eller bara jag.

Men nu har jag lagat den.

Måste lyssna på Familjens jurist alltså.

ylwa - Det händer att han kommer förbi och städar då och då.

eff sa...

Om man tänker efter finns jag överallt hela tiden.

Du skola aldrig underskatta fezens kraft.

Darth Vader hade under hjälmen: en fez.

S sa...

eff - haha! självklart hade han det.

 
Where The Heck Are You?