lördag, oktober 20

8 saker jag inte tänker ge en chans

Fått en utmaning från kexet Ajja. Så here we go, utan rangordning:

1. Foppatofflor.
Jag måste nog vara avsvimmad för att någon ska lyckas trä på en neongul plastsandal på min fot. The horror.

2. Den där seafood-tallriken vi blev serverade i Spanien.
Iiiiiiih! Men katterna som hängde i buskarna bredvid serveringen älskade mig när det smusslades ner både fiskar och räkor.

3. En sångkarriär
För allas skull. Trust me.

4. Alla gissa-ordet-program.
Äter man på sommaren fem bokstäver. De första bokstaven är G. Den andra är L. Den tredje är A. Den fjärde är S. Vad kan då den sista vara?! Boooooring.

5. Hockeyfrilla.
Behåller min fraggelfrilla.

6. Poncho.
Det är ett livsfarligt plagg.

7. Chihuahua.
En hund som ett marsvin skulle sätta på plats är ingen riktig hund.

8. E-type.
Kommentar helt överflödig.

Listan postas till Fröken Nej, Peppe och Björnen.

4 kommentarer:

ajja sa...

Är det bara jag som kommer på minst 5 st no way efteråt?!?! Listan kan bli lång.

Björnen sa...

Shit, jag är dubbelutmanad! Måste jag skriva den två gånger då?

Den kommer, men det kan kanske ta några dagar...

eff sa...

Jag skulle kunna tänka mig en Chihuahua bara om jag fick döpa den till ChiHoaHoa Dahlgren...

Men jag är ju algerisk.

S sa...

Ajja - Jag behövde ju smygtitta på din för att komma igång öht. Men sen rullade det på.

björnen - Stämmer bra det. Några daaaaar....men aaaaaah...

eff - Jag är bara algerisk mot katter. Jag skulle kunna förlåta innehavet av en chihuahua om den hette ShiHoaHoa Dahlgren. Och om det var du som hade den.

 
Where The Heck Are You?