tisdag, september 25

"Vi drar!"

10 kommentarer:

ajja sa...

Ta me miiiiiiiiig! *lessenhundvalp*

Linnea sa...

jag vill också följa med!

S sa...

ajja - Självklart skulle jag ta med dig. =)

Linnea - Jag lovar att ta med dig om jag får för mig att fly Stockholm! Promise.

S sa...

Fan att det bara är en tisdagsdröm just nu....

eff sa...

Är det inte lite svennigt?

Flyg billigt till Italien i stället. Ät pesto.

Felicitas sa...

Åh, jag vill också fly fältet!!!

Peppe sa...

Jag är med! När drar vi?

Ninde sa...

Åh, jag vill också. Speciellt såna här stökiga dagar!

S sa...

eff - Jag är en sån svenne när det gäller sol. Haha! Pesto? Jag är inte så förtjust i pesto.

felicitas - Vi drar va?

peppe - Vad sägs om efter min rättegång på fredag?

ninde - Du får också komma med, såklart!

eff sa...

Men det var ju bara ett exempel. Du får äta precis det du gillar ju. Hallå.

Har aldrig förstått mig på det där med soldyrkan som du nog vet vid det här laget.

 
Where The Heck Are You?