tisdag, augusti 14

Tänk om jag råkar tappa mobilen. Eller kalendern. Eller nycklarna.

8 kommentarer:

Björnen sa...

Hahaha! Precis så! Såpass glesa räcken borde vara förbjudna.

Och jag kom nog precis på enda anledningen till varför någon skulle vilja ha en filofax istället för att använda mobilkalendern - om man tappar mobilen så har man ju tappat två saker! (Såvida man inte har backup:at, för då har man trots allt bara tappat en.)

Anonym sa...

Yey, du har fixat kommentarsfunktionen, härligt! :D

Jag får också såna där jobbiga tankar ibland, haha! Lika så på tunnelbane-perrongen - tänk om någon skulle knuffa ner mig? Hua...

ajja sa...

meh! Andas! Du har blivit helt upstressad! Ut å spring me dig!

Ninde sa...

Ha,ha tvångstankar om att tappa filofaxen du med? och mobilen? ;)

Hä bare utåspring. Ska jag göra med :)

Kristina sa...

Åh, dessa härliga tvångstankar som förgyller livet. Att glömma att låsa är en favorit - har aldrig hänt. Strykjärnet med sladden i en annan - har aldrig hänt. Däremot tappade jag en gång nycklarna i en gatubrunn. Som av en ren händelse var brunnslocket löst och nycklarna fastnat några decimeter ner. Det var bara att sticka ner handen och ta upp dem. Ibland är livet mindre jävligt.
Hoppas att allt går bra för dig i det nya vuxenlivet!

S sa...

björnen - Jag råkade inte tappa något, men det var nära som du säkert förstår.

Det är nog bäst att jag håller mobilen och kalendern åtskilda ett tag till.

Har du fått bilden av mig att jag är tjejen som kör med backup? ;)

jojjo - Anything för dig. Får man rabatt på halsbandet nu? ;) Hade en fundering över länken. Det var jättesnyggt som ni hade, men en inte jättelång länk och två brickor. Hm..

ajja - Haha! Du skulle vara stolt över mig. Sprang tre varv i slingan igår och hem. Sammanlagt 1.1 mil enligt ipoden. Puss på dig!

ninde - Det var väl inte du som sprang om mig i en uppförsbacke i 180? ;)

kristina - Jag har heller aldrig glömt strykjärnet, spisen, plattången, men jag tror det ändå. Hjälp?

Vuxenlivet går framåt. Tror jag. I kalendern finns röda markeringar och jag borde nog redan nu inse att det krävs ett visst mått av framförhållning, men jag saknar ju sånt. Spännande.

Anonym sa...

Haha, det klart du får rabatt! =P Vet du vilka budskap du vill ha?

S sa...

Jag har efter mycket funderingar bestämt mig för courage och strength. =)

Och en tunn kedja i samma längd som Jane hade på kräftskivan. ;)

 
Where The Heck Are You?