tisdag, augusti 7

Tack Äpplet och Ninde.

Jag väljer att lyssna på er.

13 kommentarer:

eff sa...

Neo-luddit!

Nåväl, du slipper ju strul med batterier och sladdar och sånt i alla fall. Om man nu bortser från det episka senilsnöret du lär behöva.

C sa...

Haha! Pratar Eff fortfarande om filofaxen månne? :)

Anonym sa...

Bra val! :D

Anonym sa...

Vad betyder "emvjmakt"? Det är denna kommentars wordver men är det något jag missat? ;)

eff sa...

Ja, för helvete! Var det sangrian som avsågs? Det vägrar jag att tro på, Sandra har karaktär, minsann, det syns i ögonen. Det var helt klart kalendern. Jag har rätt. Alltid rätt. Rätt, rätt, rätt.

Ofel.

C sa...

Pilutta dig Eff. Jag vinner. Alltid.

eff sa...

Tsssss. Sandra är på min sida. Jag är 50% Oskarshamnare för tusan. Där snackar vi band som knyter samman. Oj oj oj!

S sa...

eff - Haha, senilsnöre is the shit.

ylwa - Man tackar. =) Haha!

eff - Sandra har väl sådär karaktär. (Vill ju inte göra dig besviken). Syns det i ögonen? Yes!

äpplet - Den här gången sopar du hem det, fröken! Haha!

eff - Jag är såklart på din sida. Men jag tror inte det är pga Oskarshamn. ;)

eff sa...

Nu undrar man ju varför man fått detta förtroende när det inte handlar om geografin. Min goda hygien, brist på ambition, dumma uppsyn eller kanske min imponerande samling tomburkar.

Jag kommer ligga vaken i natt och undra, tror jag bestämt.

Den jovialiska framtoningen med svärtan som fondvägg. Man känner sig poetisk, åh ack ve, http.

Ninde sa...

Good move Sandra! :)
*high fivar till äpplet*

S sa...

eff - Haha! Jag tror att det är för att jag tycker att du verkar helt fantastisk. Varken mer eller mindre.

ninde - Utan ert stöd hade jag säkert valt fel.. =)

eff sa...

Nu blevo han gråtmild.

S sa...

Det hoppas jag.

 
Where The Heck Are You?