fredag, augusti 3

Den lilla babyn har blivit...

Bloggen fyller 2 år idag.

En evighet.

8 kommentarer:

Björnen sa...

Helt klart en av de mest vältaliga två-åringarna jag känner till! Stort grattis!

C sa...

Grattis till bloggen och till dig. Och synd att jag inte fick träffa dig ikväll hos J. En annan gång hoppas jag.

Kristina sa...

Grattis! Och fortsätt i samma storartade stil.

Jenny sa...

Congrattis, congrattis!

S sa...

björnen - Hehe. Jo för att vara två år så är det en tjatig liten jävel.

äpplet - Tack! Jag vet. Detsamma. En annan gång - definitivt!!

kristina - Där är du ju, menotor. Kan inte du följa med mig till jobbet på måndag och lägga upp taktiken för mig? ;) Du njuter väl av semestern?

darling-jenny, mange takk!!

Anonym sa...

Hur firade du födelsedagen? ;)

Kristina sa...

Japp, jag njuter av semestern i fulla drag! Fast visst kan jag hänga med dig på måndag! Jag är faktiskt utbildad mentor och tar hand om utländska läkare som vill arbeta i Sverige. Vi får snacka taktik! Själv drömde jag mardrömmar om mitt jobb varje natt första månaden jag började att jobba. Men det gick ju förträffligt ändå.

S sa...

ylwa - Bjöd bloggen på tårta. =) Och mig själv på ett glas vin.

kristina - Jag hade det på känn. Utbildad mentor är precis vad jag behöver. Särskilt när saker drar igång på riktigt. Men nu ska du vara ledig och göra så lite som möjligt!

 
Where The Heck Are You?