måndag, juli 16

One word.

Sol.

7 kommentarer:

Chriss sa...

oj vettu, här var det nyfriserat och fräscht.. man undrar när sandra tänker sluta hata sin ch och komma hem till sthlm och dricka rose? ch kanske t om blir gråhårig och dör innan dess?

Björnen sa...

3-3 då?

ajja sa...

HAHAHA. du e go du, vi e lika solfåniga båda två. Ja sk aprecis blogga om min sol :)

Anonym sa...

One word. Jobb.

S sa...

chriss - Nu är det bara jag som behöver nyfrillas. I love min Ch, men är i Casa ett tag till. Lovar att skicka jordens finaste vykort från Spain iaf.

Du är bra på att spela på mitt dåliga samvete. Haha! Men du ger fan i att bli gråhårig och dö innan jag kommit upp. Capiche?

björnen - Japp. 3-3. Vad tror du om 4-4 imorgon?

ajja - Jag veet. Haha! Det är fan vi som är normala. Sådetså. Sol är nödvändigt.

ylwa - Ameeen, fan då... :/

Björnen sa...

Tveksamt. Ser lite blå himmel mellan molnen, men nä...
Pohlman sa att jag får sol först på fredag igen. :(

S sa...

Samma här. Men det är hel gråvitt. Inte en strimma blå himmel.

Vågar inte kolla på SMHI...

 
Where The Heck Are You?