onsdag, juli 18

Ja, jag tycker att alla jurister borde ha Pigge Piggsvin-frisyr.

Fraggelfrillan ska bort. Att dyka upp med nuvarande frisyr första dagen på jobbet känns inte aktuellt. Och jag vågar inte klippa mig i Spanien eftersom mina spanskakunskaper är mycket begränsade. Så jag åker in till lilla staden och börjar beta av de salonger jag vet är bra. Fullt. Fullt. Iiiih. No. Bestämmer mig för att inte ge upp och kliver in på ännu ett ställe.
-Har ni också fullt?
Hon knappar på datorn och:
-Vi har en tid på fredag. Klockan 08.
-Okej, jag tar den.
-Då är det jag som klipper.
-Okej.
-Jag är elev fortfarande.
-Okej.

Det här kan bli spännande.

4 kommentarer:

Björnen sa...

Fram med trimmern! :-D

C sa...

Ooh! Modigt! Och upp till (bild-)bevis sen, lova nu! :-)

eff sa...

Du kan alltid göra en Brittan Spears om det går käpprätt åt Mönsterås.

S sa...

björnen - Inget ska trimmas - så mycket kan jag säga redan nu. Enda problemet är att klockan kommer vara 08 och jag är inte vaken då.

äpplet - Modigt eller dumt. Det vet jag på fredag. Ser jag ut som en fågelskrämma blir det inget kort. Haha!

eff - Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill ha en normal frisyr. Jag tror på henne. Hon var cool och typ 18 år. Det kommer bli intressant det här.

 
Where The Heck Are You?