måndag, juni 4

Shiny happy people.

8 kommentarer:

Kristina sa...

En sådan kopp hade gjort mig glad idag! Sjukhusets automatkaffe i pappersmugg hade inte riktigt samma effekt.

Felicitas sa...

Hahaha!! Gulligt värre!! =D

eff sa...

Café å le?

Johannes sa...

Ser ut lite som shiny angry monkeys? :D

Chris sa...

var det en liten groda? eller var det ett hjärta?

note to self: skaffa starkare glasögon...

S sa...

kristina - Automatkaffe är inte riktigt samma sak. Om jag var lite närmare dig skull jag springa över med en glad kaffe för att pigga upp dig. Det är du värd!

felicitas - Visst är det!

eff - Dammit. Det är ju den rubriken jag borde haft! Du är otrolig. Haha!

J - Nehe. De är ju JÄTTEGLADA. =)

christina - Klart det är en liten groda! Så no worries över glasögonen där, sötnos.

eff sa...

Ibland vaknar jag ur min koma och kommer på nåt fiffigt innan jag återgår till det vegetativa tillståndet.

S sa...

No. No. Det där köper jag inte. Gissar att du även i ditt s.k. vegetativa tillstånd skulle komma på fiffigheter som skulle få mig att bli grön av avund. Precis som med rubriken för det här inlägget.

 
Where The Heck Are You?