fredag, juni 29

Kl 09.33

-Gomorron Älskling, vad gör du?
-Inget särskilt.
-Grattis till platsen!!
-...
-Hahaha! Jag visste det. Att du inte skulle vara nöjd. Jag känner dig så bra.
-...well...
-Du är ju galen. Det är skitbra. Det är ju platsen du ville ha.
-...
Han har rätt i att han känner mig så bra. M vet oftast utan att jag behöver förklara. Redan på tyskalektionerna på gymnasiet fick han en inblick i Sandras prestationer och han har det där tillslaget. Som alltid avväpnar mig.
-Jag är så stolt över dig.
-...tack. Du vet.
Och åk inte idag, åk imorgon, så firar vi idag. Inget fancy, bara du och jag. Och jag lovar att stanna.

9 kommentarer:

Björnen sa...

Hurra! Grattis som fan! Nu satte du ett skönt leende på mitt ansikte för resten av dagen.

*Dansar vild segerdans på kontoret*

S sa...

Hahaha! Du är lite galen. (På ett bra sätt)

Kram!

Felicitas sa...

Grattis grattis grattis GRATTIS!!! =D

Och du vet det där om att aldrig känna sig hemma... Det hade kvittat vilket svar du än fick - du hade inte känt dig 100% hemma i vilket fall.. Eller hur? För det är det som är det jobbiga med att vara så jäkla bra som du, att ha flera val man måste överväga och ta ställning till. Prioriteringar. Prioriteringar suger! Så det är nu den där acceptansen måste in. Att man inte kan få allt, hur gärna man än vill.

Jag tror att det blir skitbra! Och blir det mot förmodan inte det, går det alltid att välja om! Glöm aldrig det!

Puss på dig!

ajja sa...

VAVAAVAVA?!?! VAddå va har jag missta nu ?!?! GRATTIS! Vart när hur? Advokat? VAVAV? GRATTIS!!!

S sa...

felicitas - Blir nästan lite generad nu när du är så snäll. Tack för att du är en sån peppig coach!

Jag ska se till att det blir bra, så fort jag förstått att det jag siktat på i fem år verkligen ligger framför mig. Nu är det dags för nästa etapp.

Ajja - Sötnos! Inte advocado. Inte än. ;) Men en liten juristbaby, som rott iland platsen jag drömt om länge.

Björnen sa...

Blir det att flytta tillbaks till småstaden nu då?

S sa...

Nope. Det är Stockholm och jag.

ajja sa...

Ahaaaaa! Ja men då så. FJa undrade vad som hönt, vad jag missat liksom, eftersom det är massor steg kvar. Grattis sweety det förtjänar du ju!

S sa...

Kanske blir jag aldrig advokado. Du får inte bli besviken isf, Stumpan! :)

 
Where The Heck Are You?