tisdag, maj 15

En korrekt bouleoutfit.

Eff, boulekjolen.

Rosa. Tyll.

Något sånt här?

10 kommentarer:

Björnen sa...

Tjusig. Komplettera med den röda Jofa-hjälmen så är du redo för allt!

eff sa...

OMG, nästan alltså! En mycket god kandidat.

Jag tänkte nåt i den här stilen när jag skrev det där.

Inser i detta nu att det jag beskrev påminner en hel del om Ace Ventura när han är på psyket för att luska reda på grejer, men eftersom jag dör lite av skratt varje gång jag ser det är det inte förvånande att det undermedvetna jobbar aktivt för att få se mer.

S sa...

björnen - haha! Visst är det så. Frågan är om jag inte skulle bli intagen.

eff - Du ser. Jag är lite stolt. Tänkte på dig när jag såg den. Men du skulle väl inte dö av skratt om du såg mig i den där?

Björnen sa...

Nytt foto! Fint!

Kanske skulle fundera på att förnya sig på fotofronten själv. Iförd röd Jofa-hjälm?

S sa...

björnen - Nu är du för gullig. Jag har ultimata fraggelfrillan som jag försökt tänka bort och det syns att jag bor i en uppsatspuppa.

Om du kör på Jofahjälm är du min idol för all framtid. Haha!

eff sa...

Alltså, om det blir skratt eller en annan reaktion beror väl lite på i vilken situation man befinner sig... Men jag är lättroad, ska erkännas.

Är det där fraggelfrisyren på nya bilden?! Heh, i såna fall har du ju inget att oroa dig för.

Björnen sa...

Men fraggelfrisyren är ju inte alls så farlig! Efter all hausse hade jag nog förväntat mig nåt sånt här. Komplett med hawaiiskjorta och banjo!

S sa...

eff - det är en liten fraggelfrisyr. Mest på ena sidan. En riktig hade jag inte kunnat lägga upp här.

Lättroad är en underbar egenskap.

björnen - Haha, som sagt är det en fraggelfrilla version light. Annars är jag hon längst bak, med tofsarna.

eff sa...

Lättroad, jag ligger nog bitvis på gränsen till debil misstänker jag. Och angående den ensidiga fraggelfrillan så får jag ändå vidhålla att den klär dig rätt bra.

S sa...

eff - Oh, du är alltför snäll nu, min vän.

Du skulle se den dubbelsidiga fraggelfrillan i motvind.

Och jag vidhåller, lättroad är bra!

 
Where The Heck Are You?