onsdag, maj 2

Den där om riddaren igen, Bella.

En av mina darlings flyttade från Stockholm igår. För att pröva sina vingar på annat håll. Och jag kommer sakna henne hemskt mycket. Jag vet att du läser det här, C. Visst gick första dagen på nya jobbet bra? Visst älskade de dig? Vissa saker är bara givna. Minns du det jag skrev till dig för länge sedan om riddaren med skölden. Du är en fighter där bakom jordens skönaste personlighet. Och allt du drömmer om, leta inte. Det kommer hitta dig.

Och kom snart tillbaka, för Stockholm saknar dig redan.

7 kommentarer:

Ninde sa...

Åh. Bara så fint skrivet :)

Felicitas sa...

Ja, jag håller bara med ninde... Gulle du!!

ajja sa...

aaaaaw.. Ja hade velat va din tjompis :)

Anonym sa...

Jag kan bara instämma med samtliga föregående! :)

Chriss sa...

"för dårar ljuger aldrig, de tror på det de vet. nej dårarna ljuger aldrig bra.."

är i mys mode och lyssnar på stenmark. han är bra, ska tvinga dig o inse detta fakta ; )

S sa...

ninde, felicitas - Tack, hoppas lilla C tycker det också.

Ajja - jag hade gärna haft dig som tjompis. =)

ylwa - Gracias! Och damn vad jag kommer sakna henne. Det är det där med att flytta, men inte försvinna.

S sa...

chriss - du kan försöka, men jag kommer aldrig vika mig. man får inte tvinga mig. det är inte snällt. muta är bättre. om du ger mig två morotsmuffins lovar jag att låtsas! Deal?

 
Where The Heck Are You?