lördag, februari 24

Jag kan inte vara presentansvarig faktiskt, det kommer inte bli bra

Darling M fyller år idag och jag är presentansvarig. Tänkte baka en tårta till ikväll också. Och ja, jag vet vad ni tänker, det är ju bara bra om hon inte hinner det. Eller så kanske världen går miste om en väldigt speciell tårta! Sådetså. Och J, du håller tyst om den där cheesecaken och om den där kladdkakan.

Och i eftermiddag ska jag träffa fina P som valde Göteborg där jag valde Stockholm. Och dricka kaffe och när vi la på igår fnissade han och sa lycka till med uppsatsen nu, precis som om han kunde veta att jag satt och kollade på Let´s Dance.

Nu: på med shoppingrustningen och de barnvagnshjulståliga skorna.

3 kommentarer:

Johannes sa...

Won't say a word :)

Chris sa...

oh det är inte kul att vara presentansvarig. inte kul. I bow to you.

S sa...

j - Det uppskattar jag. Verkligen.

christina - Det är hemskt, men det blev en present i alla fall. Så jag är nöjd.

 
Where The Heck Are You?