lördag, januari 20

The winner takes it all

Som vanligt fryser jag i Casa del Päron. Så vad är bättre än the Kofta. Och nej, jag vet inte hur jag tänkte när jag köpte den för sex år sedan och därför ligger den i en garderob här. Svänger förbi lillalillebror och:
-Snygg va?
-Eller hur...(ser nästan illamående ut)

Och nej, bilden gör den inte rättvisa. Den är knälång och samma ludd finns även som muddar på ärmarna. Så jag vinner. Den officiella tävlingen om den fulaste koftan.

Visa mig en fulare kofta och jag bjuder på kaffe.

10 kommentarer:

eff sa...

Hm, jag måste börja leta efter koftor, alternativt lära mig sy...

S sa...

Underbart, en fulare och kaffet är ditt!

Lill-Krizan sa...

Fint, Sandra!

Ska se vad jag kan hitta...

S sa...

Krizan - Förväntar mig något helt fruktansvärt från dig. Gör mig inte besviken.

Johannes sa...

Jag har en svart nånstans, med små alpacas. Kaffet är mitt. Det vet du.

S sa...

Johannes - Ärk. Alpacas?! Show me!!


Den fulaste koftan får kaffet. Såklart.

Anonym sa...

dra mej baklänges i gul snö, nu har jag kommit ihåg att både lägga dig på bloglines OCH i rollen. förstår inte var o när det slippra ur min hjärna att jag inte gjort det tidigare...

S sa...

Punaniii - Oj. Vilken ära. Tack!!

=)

Peppe sa...

Hahahaha! Jag inte sluta skratta. Världens coolaste kofta!

S sa...

Peppe. Den är fruktansvärd. Och var ganska dyr. Hur fan tänkte jag.

Men ett gott skratt förlänger livet eller så. Så något positivt har den ju bidragit med.

 
Where The Heck Are You?