tisdag, januari 2

Och den lille hypokondrikern är tillbaka

7 kommentarer:

Johannes sa...

Men herre gud... :-|

S sa...

Hahaha! Äh, du vet.

A. sa...

Fan vad skönt att se att man inte är ensam om att skaffat allt som går att få tag mot förkylningar. Förebyggande, dämpande - I got it all..

Lill-Krizan sa...

Ska du äta allt det där?

S sa...

a - Precis den kommentaren jag vill få! Fortfarande är samlingen inte komplett, men en vacker dag så..

Behöver jag säga att jag tror att jag lyckades stoppa förkylningen i lördags genom en överdos naturläkemedel.

Lill - Tror den lille hypokondrikern är nöjd bara av vetskapen att det finns inom räckhåll. Men jag måste erkänna att jag ätit några Esbiritox idag.

A. sa...

Du är inte ensam... framför mig på kontoret ser jag just nu;C-vitaminbrustabletter och Echinadrops, samtidigt som jag vet att i skrivbordslådan finns Alvedon Brus och Ginsengtabletter...

Sjuk? Jag?, nej aldrig.

Blir genuint glad när jag hör att du stoppade den kommande förkylningen ;-)

S sa...

Hehe. Ditt lilla apotek verkar vara överlägset mitt.

Och självklart, C-vitamin är ju det klassiska!!

 
Where The Heck Are You?