torsdag, januari 25

Abstinens, Baby

Jag har M-abstinens. Så när mobilen plingar och displayen blinkar M mobil blir jag lycklig. Han tycker att jag kan komma och äta med honom. De där veggonuggetsen som ligger i hans frys. Om du redan ätit finns det glass. Jag har ätit, men glass funkar alltid. M har den mest välfyllda kylen på Kungsholmen. Som värsta flerbarnshushållet släpar han hem mjölk och ost och smör och pålägg och juice. Jag har en skuld omräknad i mat på frukostar i ett halvår. Hoppas jag kan återbetala i frallor och yoghurt.

2 kommentarer:

Chris sa...

de där m:en. man kan längta ihjäl sig, ja.

S sa...

Mitt M och jag har känt varandra för länge. Trots att vi inte är ett par beter vi oss som ett par ibland och retar sönder varandra och går vår omgivning på nerverna. Men när jag inte träffat honom på länge saknar jag honom.

 
Where The Heck Are You?