måndag, november 6

Back to basics

Har yrvaket kommit ur min eftertentadvala och insett att allt är same same. Men med lite fler plusgrader ute än under den djupfrysta helgen. Så jag har tinat nu med det där att jag alltid reser mig på nio i bakhuvudet. Och den här gången var jag uppe på fyra. Så nu ska jag fika. Först med J och sen med L. Det viktiga när jag ska dubbelfika är att det inte blir ett fikaglapp utan istället direkt från kaffelatte ner i tbanan för att poppa upp någonstans och fika igen.

Så here we go.

5 kommentarer:

Felicitas sa...

Jag tror minsann att du är en riktig fika-prinsessa!! =)

S sa...

Det är titeln jag strävar efter i alla fall. =)

Johannes sa...

men sen som vanligt..

ajja sa...

Ja hade blivit fått sitt problem och blivit fem år av allt stillasittande. Men skönt att en tenta e klar.?

S sa...

J - Jag vet. Och jag skäms. Ju. Faktiskt. Och betalade ju kaffet.

Ajja - Det är UNDERBART. Men lite sorgligt att det kanske är sista. Eller så är det just det som är UNDERBART. Borde kanske fira med en tuttårta!

 
Where The Heck Are You?