måndag, oktober 23

Grodan Boll



13 kommentarer:

ajja sa...

HEJ :) tentapaus?

S sa...

Hej sötnos, vet du, jag har läst 30 sidor redan, och då får jag myror i kroppen...men ska fortsätta...argh. =)

Felicitas sa...

Riktig läckerbit... ;)

S sa...

Haha. Jag ville byta presbild bara och då måste jag ju lägga den på bloggen först. Hum. Men du är sötare än söt som vanligt.

eff sa...

Snyggo.

Lill-Krizan sa...

Lite afrokrull på den så!

S sa...

Eff - hm. ;)

Lill - Eller hur. Eller varför inte ett rejält regnlockigt hår?

eff sa...

Vadå hm? Håller du inte med?

Peppe sa...

Sötnos.

S sa...

Eff - Hm som i jag vet inte vad jag ska säga. Och din fråga, när det gäller ett svar på den; Hm.

Peppe -Hm.

Ni är för snälla allihopa. Kan ju få storhetsvansinne. ;)

eff sa...

Jaha, på så vis. Tja, säg inget då, men ta åt dig. Ett förslag.

S sa...

Eff, kexet. Okej då, jag gör ett försök.

eff sa...

Det tycker jag...

 
Where The Heck Are You?