lördag, september 30

"Titta Mamma, Grinchen.."

Men nu är det så jävla kallt. 14 grader. Så om ni ser något med grinchenfrisyr och militärhalsduk [fick låna den när vi åkte mc, men är övertygad om att han tyckte att jag kunde behålla den, så inget uppsåt här alls] swischa omkring på Kungsholmen så är det jag som tar en paus i hemtentan.

Inser nu att det kommer bli dyrt på sikt att tejpa hälen varje gång jag ska springa. Men ska snylta till mig några rullar tejp när jag hälsar på i Casa del Päron nästa gång. En läkarmamma med fyra kids har alltid ett välfyllt plåsterförråd.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Din sida är vacker och klok. I en värld av ytliga bloggar sticker din ut. Hur hamnade jag egentligen här? Får man lov att länka till dig?

S sa...

Oj. Precis en sån kommentar som man vill hitta när man sliter med en hemtenta mitt i natten. Tack.

Klart du ska länka. ;)

 
Where The Heck Are You?